ingen mer henke! ... STOCKHOLM

Jamen sidär, 4-1 till sverige och till INGEN nytta.
nu spelar vi bra, bra gjort! - portugal vann som fan över Malta, men det var ju rätt väntat, tyvärr!
Mellberg gjorde sin sista match, nilsson med, säkert svensson också .. och henke satt på bänken och log.
han är färdig, tyvärr!

att min favorit spelare på hela jorden sakta men säkert börja ta slut med fotbollen är helt förjävligt, för jag växte upp med henke, 94 var det VM, jag var 3 och det var typ där jag började bli intresserad.
vid 4 årsålder började jag spela fotboll och sen dess har det varit henke, henke som jag ha lärt mig av nästintill.
och nu är han ute ur landslaget, och säkert i Helsingborg, han ha ju faktiskt inte skrivit på nåt mer kontrakt för nästa år ... 1994-2009 ... många år, BRA ÅR och fina minnen, jag kommer bära med dom allihopa (94 var då han började bli känd, han spelade innan dess också) ... så många år i Celtic, där gjorde han allt, Skottland har aldrig haft en så bra spelare nånsin, ett par år i Barcelona, där han fick vara med och avgöra båda målen i Champions league finalen.
där han gjorde allting bra .. och 3 månader i Manchester united, av 7 matcher gjorde han 3-4 mål om jag inte minns fel ... men nu är det slut med landslag och stor spel, tack för allaaaaaaaa dessa år, du är en stjärna för mig! hejdå världens bästaste fotbolls spelare nånsin

imorgon är jag ledig igen och jag ska sova som en gris, ska städa imorgon, och göra min religion, jag måste! .. har även sätt schemat för nästa år.
det är smått dåligt, även om jag bara ha 5 ämnen, och 8 lektioner så ligger dom ganska dumt till.
men sista terminen, skall man väl fan klara utan några problem!

sleep well!
och just det, den 25 oktober är det bokat två tåg biljetter för mig och antonpanton till sthlm.
ska som sagt bo i hans brors tomma lägenhet (som tur är, är den inte tom på möbler)
10:40 går tåget från hässleholm, ... 12:00 går tåget hem ifrån stockholm den 30 oktober.
fyfan vad skoj vi ska ha det, det har jag redan bestämt! - och vi fick det billigt så jag är nöjd!

och nu har jag bestämt att sluta med lite "små fula ovanor jag har"
inte för att jag ska behöva gå ner i vikt osv, utan för att mina tänder absolut inte klara av det.
hur jag än borsta så får jag hål, tydligen ligger det i generna? haha!

- sluta dricka cola varje dag (försöka varannan till att börja med)
- inte så mycket socker, så som bullar, godis, INTE mycket godis iaf ... eller choklad.


så nu ska mina tänder bli MUCH BETTER, men aaah kommer det går tros?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback