fajitas for the first time!

har tillbringat min kväll i skogen hos linn.
det var väldigt längesen och ovanligt.
och synd eftersom vi var jämt förr, men så går det när vissa tänker lustigt (:
men nu har hon försökt åtminstone .. hade det dock varit sofia eller sara hade jag gett dom en varsin smäll (:

så vad har vi gjort.
åt fajitas, det var hemskt gott faktiskt!
färgat mitt hår till nåt rött/lila/brunt/svart .. ni får tycka själva.
klippt mitt hår och klippt linns hår, haha!
såg på en film som var värdelös.
lekt med Linns lillalilla syster som nu lärt sig gå om man håller i henne, kan säga att det är den sötaste ett åringen jag träffat i hela mitt liv, gråter ALDRIG, och om hon gör så gör hon det kanske 1 sekund och sen glömmer hon bort det, så det räknas väl inte, skratta åt allt, älskar att bli hängd upp&ner, hon älskar allting helt enkelt!
sen liknar hon Emil i lönneberga, och jag låter henne aldrig glömma det heller (;

sen fick jag köra hem i minus grader, bildörren fick jag inte upp, frysit fast (tur jag tog mammas bil)
SVINKALLT och jag fick skrapa rutorna, plus att halvvägs kom världens håla med dimma, jag fick köra i 40 på 90 vägen, helt sjukt, såg seriöst ingenting!

jag är hemma välbehålld och förstår inte hur dom kunde välja Camilla som Wildcard när dom kunde ta Clara? FYFAN vilken jury, tyckte ju lätt bara synd om henne för hon är inte bra nånstans!
och speciellt inte om Jon ska behöva åka ut pga henne! JAG ÄR BÄTTRE ÄN CAMILLA!

godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback