DUKTIG MALIN!

och idag har jag pluggat, jomen! det trodde jag faktiskt inte ...
hela krstiendomen är färdig, eller jag får väl utforska lite mer kanske och skriva till lite så det ser ännu mer ut bara.
men annars så (;


och jag firade med choklad, men efter 4 bitar kom jag på mig själv så jag fick sluta, fan! aja.
jag var duktig och då ska man väl ha nåt trevligt!

nu är det slut på ledigheten, men jag antar jag inte FÅ klaga, varit ledig sen måndags (a)
iaf sovmorgon imon, börja väl elva med samhälle! - ska lägga på ett kol i den uppgiften.
även om vi ha den till efter lovet men på lovet orka man ju inte!

nahep, nu har jag hört rykten om att skolkatalogen har kommit .. jag har ju inte den.
eftersom jag var i grekland och Catharina lyckades SÅKLART slarva bort min sån "beställnig"
så jag får sno nåns istället (: lite tråkigt att ha alla år i hela livet men inte sista.
jag får beställa student/bal eller nåt istället (;

pling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback