dessa fotbollstider.

tagga ni sverige?
själv är jag super taggad och hoppas att försnacket snart dra igång.
jag gillar startelvan över lag, finns väl en del ändringar man kanske kunde gjort.
men det kommer säkert att hända i andra halvlek.
eller i 90 minuten, det är lagerbäck bra på.
jag hoppas nog att sverige vinner, men samtidigt hoppas jag dom förlora och inte kommer med i VM
för då måste nån fan förstår att Lagerbäck har inte där att göra och inte mer än rättvist att han avgå.
men när allt kommer till kritan så vill man självklart ha lite blått&gult på sig sommaren 2010.
och inte minst med det så är det sista gången Henke Larsson är med i ett VM!
se till att göra jävligt många mål ikväll Larsson, visa vem du är, visa hur jävla bra du egentligen är!
vore jävligt fint om Elm fick göra en frispark också, direkt på mål!
skulle kunna skriva en hel artikel om vad dom kan göra för att vinna, vad dom kan göra bättre än mot Malta.
men jag orka inte, för jag är alldeles för trött.

jag ska hålla tummarna för att vi krossaNicklas Bendtner och hans jävla danmark.
MÅLMÅLMÅLMÅLMÅLMÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback