weekend!

HELG!
det räcker väl att säga så? (;

precis duschat och ska snart köra mot stan, hyra film, köpa en cola sen ut till hamnen.
idag ska jag vara med linn faktiskt, ja det var länge sen, prata ska vi fan göra och äta tacos!
ska passa hennes systers barn, kommer inte alls på namnet, haha!
jag kunde inte imorgon, då linn också kunde faktiskt, så jag fick offra mig idag, kan ju bli kul.
hört att den ungen redan kan gå, prata och sådär, BRA JOBBAT! även hört att hon är jobbig (; haha

ikväll är det väl tänkt att jocke kommer, men vi ha väl inga höga förväntningar, vi får väl helt enkelt se (:
måste ge mig av väldigt snart iaf, stor hockey match ikväll och jag kommer inte komma ut med bilen annars, jävligt osis men jag hinner nog!

hej på er!

och btw, den där Halo med Beyoncé eller hur hon stavas, och sen Kelly Clarkson - already gone.
lyssna på dom i början, innan nån av låtarna börja sjunga, jag tycker det är nästintill samma sak.
inte riktigt men 90 procent iaf, är väl isf Clarkson som härmat henne? i dont know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback