VI KOMMER DÖ!

här är jag, kungen!

var ett jävla gnat om sprutan idag, VARFÖR SKA INTE DU TA DEN?!
mamma bröt däremot ihop när jag sa jag inte tatt den, först fick jag dra till med att "inte många ha tagit den mamma" .. då gick det bra, sen sa jag att hela klassen tog den utom jag, vilket var sanningen? jag tror alla tog den iaf, då fick hon psykbryt, GÖR SOM ALLA ANDRA MALIN, GÖR DET! - så jag fick återigen skrika i 15 minuter och tillslut be människan hålla käften, nu har hon tjatat varje dag sen oktober om detta, skriker och gapa och tror jag behöver läggas in på psykhem för att jag tänker som jag gör?
MEN DET ÄR SANT, vi kommer dööööö! allihopa, tänka er? i januari kommer den ännu värre svininfluensan (;
vi ska alla dö och när ... ja säg det, imorgon? 80 år? när tiden är inne då dör vi.


så läser jag i expressen ... att "marie 30 år från norge tog sprutan i oktober och ha sen dess inte haft smak eller luktsinne, hon kan inte äta längre" GOOOOD FOR HER!
jag kosta nog på mig en liten febervecka istället (;
men jag känner mer såhär, ta man sprutan kan man dö, blir man sjuk kan man dö, men båda två känns jävligt långt ifrån ...

Jahaaanaaahe ni, fika med sara och linn, nu ska jag hem till sara, ska hjälpa henne med samhällen.

sara: kan du hjälpa mig?
jag: med den där sociala skiten?
sara: ja men måste ju tänka typ själv på den och jag är fan inte så bra på det ...
jag: det är sant, jag kommer!

sov inte ett jävla skit inatt, längtar tills imorgon, för då kan man andas ut.
på onsdag börjar ju jag ett vaaa (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback