vart är du om 5 år?

satt precis och funderade på vad jag har gjort om 5 år, har jag gjort allt det jag vill tills jag är 24? (två månader kvar tills jag är 24)
var kommer jag befinna mig 30 November 2014? - jag älskar att drömma.

har jag barn?
har jag gift mig?
åkte jag till USA?
har jag blivit sport krönikör?
har jag pluggat i 5 år fram tills jag är 24?
tog jag studenten?
gick jag på balen?
bor jag kvar i kallinge?
hade filmen 2012 rätt?
har jag förlorat nån speciell person?
är jag rik?
är jag fattig?


hur som helst ... på 5 år kan precis allting hända, hälften av detta vill jag nog knappast ska ha hänt.
jag vill inte ha barn när jag är 24, inte heller gift mig, jag vill inte bo kvar i kallinge och ingen får gärna ha dött.

däremot hoppas jag att jag spenderade ett år i usa efter studenten, .. jag har kommit hem, jag plugga som krönikör/journalist och jag är lagom fattig! ... om 5 år bor jag inte i kallinge, om 5 år idag bor jag nu i Göteborg, om jag inte fastande i USA, who knows?  och kanske jag är tillsammans med fredrik? :O

jag vet jag kommer ta studenten, det är det enda jag vet (om jag inte dör)
resten får vi väl se, jag medelar er om 5 år ... (;

men jag är redo för nya äventyr, jag är redo att lämna skolan .. (åhnej det är du inte säger många, det är så skönt att gå i skolan och ha allt planerat och få 1000 kr i månaden)
men jag har en plan, en plan jag kommer kämpa för, jag kanske inte nå dit, jag kanske inte ens klara hela vägen, men livet fortsätter utanför skolan, mitt mål är att göra min plan fulländad - and i will!
jag är en envis jävel, så ja jag är redo, 11 Juni 2010 kan nu komma, jag är beredd på studenten!

Kommentarer
Postat av: anna

hej! jag tycker att du ska ansöka nu på en gång, har du tillräckligt med timmar så det räcker nu? för så fort du får mer timmar kan du bara uppdatera det på din sida. du kan uppdatera när som helst och vad som helst på din egna sida. ansök nu och lägg till dina timmar när du fått de :)

2009-11-30 @ 18:59:43
URL: http://aupairanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback