utomlands i april? jobb i oslo i sommar?

ferali blev det, om det nu stavas så? (nu blev detta inlägg jävligt långt, men handla om florida och jobb i oslo för min del (; )
jag fick även veta att tjockis ska kanske (iaf med största sannolikhet) till spanien och spela golf, dom gjorde det jämt förr, men inte de senaste åren, men nu jävlar, till vår åker han en vecka, SKÖNT!

ångrade också att jag följde med, som vanligt ska tjockis förstöra allting och man kan aldrig få en lugn stund.
man få passa sig vad man säger annars får man allting emot sig, varje dag, varje sekund!
därför håller man käft, vilket jag gjorde istället större delen av middagen, jaja tradigt men jävligt vanligt.
som vanligt är det när jag säger nåt att (haha du suger, lägg av med det istället, eller .. nej förfan gå och gör nåt vettigt med ditt liv) inte att man ta åt sig, men man orka ju inte heller lyssna? .. hade ju varit fint att prata bara med jocke, elin och mamma ibland liksom, ni kanske förstår.

åtminstone pratade vi om au pair saken, elin jobba på ett dagis i Oslo, .. och förstod jag rätt så sätter dom aldrig in vikarie där när nån är mammaledig, sjukskriven osv, så dom som jobba där får istället jobba extra som fan.
vilket Elin då tyckte att jag kan söka riktigt jobb i sommar, Juni-juli-augusti, - jag får pengar och jag får ju självklart en massa barn-erfarenhet, hon var 100procent säker hon kunde fixa jobb där, man behöver nämligen ingen utbildning i oslo.

där emot tänkte jag, men ska jag vara borta 3 månader nästan, komma hem 3-4 veckor, sen åka till usa 13 månader? jag hinner ju inte träffa alla då känns det som, känns bättre att ta jobb på orbit one här hemma, pengar är det också och jag får träffa alla, men större chans att få många familjer om jag jobba i Oslo 2-3 månader, PLUS att jag få jävligt mycket mer pengar sen - sen är det ju säkert jävligt kul att bo i oslo sådär, VI FÅR VÄL SE!

resa planeras också i april, min familj och elins familj, en vecka är väl bestämt, kanske två.
ingen vill inom Europa, jag elin, jocke och elins föräldra vill Florida/karibien, så vi försöker övertala tjock och mamma på det, .. men blir det typ egypten, Gran canaria, turkiet och så stanna jag nog hemma, känns inte SUPER kul att åka med 4 gamla människor plus elin och jocke? speciellt då inte om landet inte är kul.
jag kan lätt ha kul i florida själv, men inte i egypten liksom, vi kanske inte ens åker, vi får se det med (;

blev mys med min man ikväll iaf, UNITED VANN med 3-0, me like!
åt popcorn, såg på värdelös film och jag däckade i hans arm istället, skönt.
så godnatt på er (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback