tandis.

var ju hos tandläkaren idag igen, var väl ingen höjdare.
jag ha ju så ont i käken när jag tugga, gäspar, stänger munnen osvosv.
hon kikade runt, jag fick gapa och stänga låååångsamt minst 20 gånger.
hon sa att en "kula" vi kalla den så .. sitter vid käkbenet inte riktigt följer med och det är därför det knaka.
hon trodde också att jag kunde överansträngt mig när jag drog ut mina tänder, spände osv, OCH TYDLIGEN gnissla jag tänder om nätterna? fast jag aldrig sover (; ifs bruka jag bita ihop mina tänder för skojs skull.
jag blir skickad till Karlskrona, käk kirurg åter igen och röntgas och få se vad dom tycker ...

jag hade faktiskt bestämt att inga mer sjukhus besök, inga! oavsätt.
nu har jag tre stycken innan året är slut att få överstökat .. om jag hinner få tid innan nyår, vi får väl se!


nu ska jag slänga i mig en massa mat, titta på one tree hill och njuta!
måste läsa häftet också, Svenska B nationella imorgon, hejaaa!

om nån vill baka kakor/bullar till mig kan ni för göra det (:

Kommentarer
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

Okej, men nu är den tagen haha! så ingen återvändo här inte!



Jag åker med CC! Funderar du själv på att söka som aupair eller ? :)

2009-11-17 @ 16:40:40
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback