snart helg!

tackar gud för att jag sov HELA 5 minuter inatt (: underbart!
tittade på one tree hill tills klockan slog 3, låg och glodde i taket och vred mig.
man somnar ju alltid nårra sekunder innan klockan ringer och då är man sjukt död, så då om det skulle hända hade jag skippa religionen, men det hände inte och jag fick gå till skolan 1½ timme istället .. funnnny!

ska laga mig lite mat, borra ner mig med one tree hill, är så jävla arg dock.
Keith blev skjuten precis i förra avsnittet, jag blir lika ARG VARJE JÄVLA GÅNG, FUCK DAAAN!!!!

imorgon är det fredag, SNART HELG! .. vilket det nyss var ju.
ÅÅH det gå så otroligt fort att jag vet inte vad jag ska ta vägen nästintill :P

och just det, idag är det exakt två månader tills jag fyller 19 (; yeahhhiiiaaoooh.
KUL ÅLDER! och då har inte sara ens fyllt 18 ännu ;P
BTW: fredrik är trög! (:

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jobbigt att inte kunna sova :S

2009-11-26 @ 14:27:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback