saaanta!

gjort en liten del av läxan, och kommit på lite fler saker att önska mig i julklapp, det är ingen dålig bedrift.

önskar mig Barack Obamas egna bok, cover all mix pennor, eller (penna) vill bara ha en av dom, den (rosa)
det är dom två nya sakerna som kom till, annars vill jag nog ha en parfym, tror jag vet vilken, one tree hill säsong 2 och 5. det är upp till 5 som det är bra nämligen (;  sen typ studenthatt och allt det där som vad det nu kosta hela jävla året, hatt och studentklänning, alla fester och det ena och det andra, jag kör ifs på billigt.
jag har bestämt att om jag ens bestämmer att gå på balen ska den kosta MAX 1000 kronor att hyra.
vilket betyder - inget speciellt, inget överdrivet, enkelt och mörkröd, jag vill hellre har pengar till resor osv ist. MER NÖJE!

jocke ockuperade min dator, mitt internet och min hårddisk, på en minut hade jag min dator, hårddisk och på 5 min hade jag även mitt internet, kalla jag respket! .. men nu får dom nog ta och åka hem, haha jag vill ha mitt internet ifred.

DAGS FÖR PARLAMENTET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback