projektarbete

tror jag ska ändra om i min blogg, header plus färg.
nu är jag sugen på choklad, oboychoklad-färg typ, vitt och nåt mysigt till.
men det kör vi på när jag ha riktigt jävla tråkigt och tiden för det ...

och jag MÅSTE fota snart, porträtt .. orka inte egentligen "/
får fråga sofia och sara om de kanske kan ställa upp i helgen.
tror dock inte sofia är taggad, men ett sms som löd såhär "åh, du är ju en sann vän, visst? ställer alltid upp i alla lägen när jag behöver det, visst? (;" - så borde det ju funkar?

vi får väl se! om jag dra till med att min lärare bara ska se bilderna till projektarbetet kanske hon säger ja!
sara har redan sagt ja så hon kan inte ändra sig!


åh nu fick jag tillbaka ett sms " haha vad behöver du hjälp med?" - är jag genomskådad? (;
MEN YEAH hon ville (; det funkade med att läraren bara skulle se, yeahyeah.
nu kan jag komma en bit på väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback