kyligt!

God Morgon.
vaknade runt 6 imorsse, det var 10 plus i mitt rum, jag hade ju stängt av elemäntet i mitt rum, trög som jag är.
kutade upp och fick sätta igång det, somnade om och sov till elva, skööööönt!

jocke&elin åker hem idag, säkert ganska snart, dom har ju 8-9 timmars bilresa hem till oslo.
urh så segt att åka sådär, 8-9 timmar i fredags, och så idag med, blir ju runt 18 timmar på en hel helg, i en jävla bil?

läsa häxbok, det måste jag nu och sen göra religions frågorna, måste också! mer ett måste där*

!! och ikväll spela Winnerbäck i Karlskrona, jag är glad att jag inte köpte biljetter.
nu har jag sätt honom 4 år irad, sista året var smått dåligt, nu kommer bara nya låtar ... nejnejnej!
hans nya låtar låter som kent och det är inte bra! - HANS GAMLA LÅTAR!!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback