kräk ska inte ha husdjur.

vilken trött morgon, steg upp halv 9, och jag började 9, men jag hann.
ännu segare var lektionen, vi hade ARL = arbetsmiljö och säkerhet.
ja vi fick koppla el sladdar, kablar och det ena och det andra, m funnny (;

slutade iaf runt elva, ska läsa min häxbok nu hade jag tänkt.
först trycka i mig lite mat, men känner jag mig själv så antar jag att jag somnar eller titta på serier istället (:

såg ett sånt jävla kräk idag btw, när jag körde till skolan, han ska ha tur att jag körde bilen och inte gick där han var. hans hund en rotttiiiss stod och nosade helt oskyldigt, tittade ner i marken lite granna bara .. och gubbFAN stå och sparka honom i ansiktet, typ 7 gånger .. och hunden blir livrädd men fortsätter ju titta ner i marken, han förstår ju inte? då börja gubbajävlen slå honom med handen också, ÅÅH skulle stannat men man kunde ju inte stanna där!
äckliga människor ska inte ha djur!

imorgon kommer jocke! hejaheja.

Kommentarer
Postat av: Anna

jaa då man har många frågor :D Em jag har för mig attt det är tre stycken.. Men jag är inte helt säker.. :P haha :D

2009-11-19 @ 13:26:27
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback