klena?

jävligt seg skoldag, jag "råkade" försova mig .. för inatt sov jag EN HEL NATT, kan ni förstår detta?
från 00:30 (sist jag kollade klockan) - 6:45 då klockan ringde, jag är hel nöjd! så jag sov lite till nu när jag väl kunde. plus att den lektionen vi skulle ha är runt 4 timmar, .. på bussen låtsas jag vara stressad och skicka iväg ett sms till min lärare "OJ SORRRYYY, kommer snart" då svara hon att hon är sjuk och vi ska jobba själva, jag kommer till skolan och där är jag och jakob? .. många lekte väl sjuka eftersom dom tog svinsprutan igår, SÅ SEGT!
men i 4 timmar kollade vi på fula människor på youtube.
men vi säger såhär .... Den som inte tog sprutan igår är nu frisk och förbli frisk (;

sen skulle vi ha helklass's lektion, vi var 12 personer (;

positiva var att jonas kom och var lika sjuk, men han kom iaf och berömde mig och jakob som orkade komma och gnällde sate på alla som lekte sjuka för ettorna kom alla dagen efter deras spruta (; hehehee, yeaaahhhhh.

åkte med sofia hem ...
sofia: jag kör inte så bra!
jag: nejdu sara ha berättat (;
sofia: hahaha ja jag menar väl det!

det hade kunnat vara en nära-döden-upplevelse! men det gick fint (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback