Julmarknad.

dags för min första julmarknad iår, jag och mamma åkte till röaby utanför hoby.
och oj vad mysigt! LITET men mysigt, speciellt när man gick in i ett litet "hus"
STOR gran, massa ljus, massa juliga saker och "santa is coming to town" - låten.
det var min första julkänsla för iår det, ... hittade raggsockar och ni vet såna här color?
som är halva bruna och halva vita? kommer ni ihåg? det säljs typ inte längre?
smaka mint-choklad på nåt vis, köpte två påsar (a) fulla, sista påsen fick hon typ trycka ner allting (a)
jag är nöjd!

nu ska jag julstäda, upp med stjärnan, damsuga och plocka undan.
ska först hämta fredrik som vill hjälpa mig (a)

igår gjorde jag våfflor med fredrik, GOTT .. jag somnade som en stock runt 2 och vaknade fan vid tolv?
jag sov 10 timmar och 10 timmar har jag aldrig sovit (: GÖTT

ikväll ska jag träffa sofia, får la se om sara kommer och imorgon är det julmarknad igen (:

byeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback