jag vann på en tian lott!

sovmorgon imorgon, sovmorgon! ingen lång men sovmorgon!
så nu vet ni! väldigt viktigt att det togs upp, fy så skönt.
vad 1-2 timmar extra kan göra, det är himmel.

vann 20 spänn på en tian lott också, jag har turen med mig!

och på jullovet får jag fredriks dator, vet ni vad det betyder?!!
THE SIMS 3 MARATON! (om man nu kan ha maraton med ett spel) men det går nog.
- det kommer bli riktigt naajs, mest får jag datorn för han måste plugga, vilket han inte kan om han ha en dator.
tentatentatenta! HAHA jag är inte avis. (;

nu ska jag läsa häxbok, eller nej inte nu .. sen.
ska bli klar innan veckan är slut har jag bestämt mig, yes! det fixar jag det ...
OCH IDAG har jag fixat ihop 7 bilder till mitt projektarbete, jag är nöjd!

godnatt, snart är det helg .. en lektion imorgon, fredag igen och sen ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback