jag ska inte se New moon.

klockan är 20:57 och jag är färdig!
yeaaaaaaaaaaaaaaaayh. l
äste dock inte allt, sådär var 4 mening i allt kanske (a) har ju 5 timmar på oss imon!

blir så jävla dum i huvudet på det här med svin vaccinet, tydligen ska vår klass ta den på måndag.
och vi fick papper för länge sen om jag ville ta den eller inte ... jag skrev nej och mamma skrev ja?
hon trodde hon var tvungen, i dont know ... anyways, nu måste jag dit till systern IAF och tala om för henne att jag inte vill ha den, men dom säger att eftersom min mamma säger jag ska ta den så ska jag det? jag är ju 18 :s
men tydligen så "var jag inte 18 när vi skrev detta" ? eh jomen, för många månadersen ...
skit samma, jag få väl gå dit och fråga vad dom tänker med (: dom kanske kör in sprutfan i röven på mig ändå?
(även om den ska tas i armen va?)
finns dock ett problem, min mamma kanske inte få ta den .. hon är allergisk mot nåt där i, nej det är inte ägg som alla tjata om, så nu är hon lite små kinkig om jag skulle smitta henne eftersom hon är i en ganska så härlig riskzoooon (; om mamma nu verkligen INTE få ta den, kommer jag ta den .... i guess, förhoppningsvis inte!
spela kanske ingen roll? för tjockis ska inte heller ta den?

det var det de!
VEM SKA SE NEW MOON? - INTE JAG! (den heter väl new moon?)
alltså ibland börja jag undra om jag sätt Twillight ens? hur det nu stavas.
alla dregla ju över denna film plus böcker, när jag såg den ville jag stänga av den, så dålig, så kass, så dåligt slut, överdrivet dålig helt enkelt - jag kanske sätt fel? .. det tror jag dock inte!
såg den dock på en helt okej dålig kvalle, kanske var det som gjorde hela filmen?
kanske bör se den en gång till ... med bra kvalle? JAJJAA just nu finns det andra filmer högst upp på min lista (:

och just det, bror min kommer hem i helgen (: haha!


jag behöver klippa mig



Kommentarer
Postat av: Anna

haha jaa :D Japp, släkt och familj gäller bara 50 timmar, så du måste fixa 150 timmar till^^ Jobba eller praktisera på förskola eller så, så fixar du lät ihopa dom timmarna, eller någon kompis syskon eller sånt :D

2009-11-18 @ 02:14:29
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback