HELGHELGHELG!

hejhejhejhejhej!

fick skjuts idag av sara till skolan, skööööönt! men fick stressa ändå, var grymt seg!
naturkunskap, ingen svenska och samhälle på det och nu hemma!
med en buss som tog 40 minuter, MINST! Willys-tattare överallt på bussen.

satt tre tanter bakom mig, haha! så sjukt kul .. (allt drar dom ut på, ni kanske förstår lite själva)
- ja jag träffade kändisar idag ..."
- Jasååååååå? :OOOOO
- Ja, träffade först agda och elsa, sen kerstin och bengt.
- Jahaaaaaaaaaaaa!
- Jaaaaaaaaaaaa


min mamma låter ungefärr såhär, 95 procent av tiden hon prata i telefon " jaha, jaja, neejnej, jaså? jaha, mm, nej precis, jaaa, jaaaa, jaaaa, jaaaa, jaaaa" - SJUKT KUL att lyssna på och jag skratta varje gång!

i helgen ska jag göra våfflor, jajemänsan, städa rummet och få upp den där jävla stjärnan!
träffa sara och sofia, slå lite på fredrik, läsa lite bok, gå på julmarknad kanske med anna, annars våldgästar jag någon annan (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback