hej

började dagen med tandläkaren.
jag var inte glader, för hur jag än borsta, hur jag än gör så får jag jämt hål.
(som tydligen jag inte kan göra nåt åt, eftersom man "ärver" tandkött från sina föräldra och mina föräldra hade samma problem) men herrejävlar, mina tänder var så fina så fina!
ska dock dit imorgon vid 12 eftersom jag ha så ont i käken när jag gäspar och sådär, får se hur det gå till.

en timme senare så skulle jag till doktorn för min andning, han tyckte mina problem var orimliga, - tror jag han kallade det, mjovisst ... Ja jag är psykiskt sjuk och gå hit för skojs skull (: VAD GÖR JAG DÄR EGENTLIGEN?!
han hitta inget som vanligt (det låter som astma du, men ändås inte ...) jaha svara jag?
men dom bestämmer sig för att skicka mig till karlskrona två gånger, FUN (:

ska röntga lungorna, något nytt, det har jag inte gjort!
och så ska jag andas där inne (i massa speciella instrument) ja man kalla det instrument, inte någon säckpipa nu .. något nytt, det har jag inte heller gjort!


jag ha faktiskt undrat länge varför dom inte röntgat lungorna innan men jaja nu så ...
men efter dessa två besöken så är jag färdig, då får det vara där efter, jag ha klarat mig länge och kommer göra i fortsättningen också (:

Tack och hej från mig, nu ska jag till skolan!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Blää för tandläkaren!

2009-11-16 @ 12:53:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback