halva november.

somnade inte förens halv 4 inatt, lite segt men jag hade one tree hill som sällskap.
hade tänkt börja titta om det nu, första säsong till 4 typ, sen suger det så (;
bli bara så jävla förbannad i början jämt, ARRRRHHHG! skulle lätt kunna hoppa in i tvrutan och slå ner dom allihopa!

ikväll ska jag träffa sofia och sara, men först kommer sara hit runt 1 tiden, dom ha visning på sitt hus idag ...
jag hoppas på att ingen ska köpa det, så idag håller jag och sara tummarna för att hon slipper flytta!
vi har alltid haft gång avstånd till varandra och nu ... om dom nu köper det huset dom titta på måste jag köra 15 minuter jämt "/ ut åta helvete i skogen! nejnejnejnej, det händer inte (:

skulle ju baka bullar egentligen ... men tråkigt! får se om sara vill hjälpa mig, men orka nog inte! haha.
ska titta på lite one tree hill nu, nathan ska precis göra bort sig så nu ska jag titta med glädje (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback