grekland vs jordanien?

suttit och tittat på bilder från jordanien med min bror, han kollade på bilder från grekland med mig.
vi kom på att grekland var bättre än jordanien, helt klart!

för vad hade grekland som inte jordanien hade? VI HADE snyggt hotell, Medelhavet och fina resturanger.
vad hade jordanien? skabbigt hotell, döda havet som man inte kunde bada i för man flöt bara, så salt var det (;


ska väl ut och äta nu snart (snart=1 timme), det blev dock inte Kina, jag lider med mig själv, men ähvafan jag kan äta det sen (;
jocke har precis sprunigt runt och hoppat med min kamera, jag fick slå honom för att få den tillbaka, jag vann den kampen också, jag blev väldigt nöjd när arsenal matchen stå lika (; han heja på dom, dock leder chelsea och united har inte ens börjat sin match, 18:30 dra den igång, ett tag till!

sen lite sent ikväll ska jag nog äta popcorn hos geek-fredrik och se på film. hehe!
jag ha kommit på att fredrik är en tönt, han älskade melrose place när han gick i 7an-8an, HAHAHA! SUUCCCEEER

hejpåer! (:


Kommentarer
Postat av: Anna

jaa ska se om jag kan lägga upp någon !! ( :

2009-11-21 @ 18:02:16
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback