gnäll.

måndagar bjuder bara på tråkigheter i skolan, fy så segt!
även om jag bara hade religion och naturkunskap så räckte det.
båda lektionerna börja bli oehört sega! händer ingenting nånstans ...

gå iallafall bara till tolv imorgon, (tandläkaren igen, kolla käken)
Nationella på onsdag, borde läsa igenom hela häftet som vi fick .. men jag orka inte!
jag är inte ALLS sugen på skolan just nu och inte på människor heller.
känns som om jag är den enda som jag klara av att vara med (ni förstår säkert inte)
alla är så dryga, folk bli verkligen dryga på vintern, fy så tråkigt!
trött på hela familjen, spec tjockis men det är väl ingen nyhet, alla människor runt omkring.

skulle egentligen åkt till fredrik ... ett ställe där man bara kan slappna av i myshet känns det som.
men han skulle väl säkert vara på gnäll humör idag bara för jag inte är på topphumör så jag sket i det.
han gnäller ofta, på allt och inget och jag klara inte av när man gnäller om vilka brudar som gå halv nakna ute på stan, sånt dänt är så jävla tråkigt att härja och skrika om ... och det är då mitt humör sjunker till botten, jag klara inte av små gnäll, då blir jag jävlig gnällig själv, GNÄLL FÖR ER SJÄLVA!!! (jag gnäller nu, men det är min blogg, right (; ) yeaaah! alltså gnäller jag för mig själv.
sen orkade jag inte köra dit, min bil är tråkig.

NAHEP! lite one tree hill på det .... får väl läsa mitt jävla häfte iaf, ta dock inte svenska B så seriöst.
VAAAAAAAAA?! skriker alla ... vi andra förstår, vi som har haft svenska B på estet.

Kommentarer
Postat av: maria

svar: joo, de verkar med bra...men var så att familjen jag ska åka till är med CC. Så enkelt är det.

2009-11-16 @ 19:03:56
URL: http://lifeasbillyknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback