fuuujiiii.

sitter och försöker ladda upp bilder på Fuji, ni vet den fotokedjan?
fick ett erbjudande om att jag får 100 bilder för 29 kronor, fotografier hem till brevlådan.
det nappade jag på direkt, även om jag inte ens fått ihop 100 bilder så kan jag spara dom? om jag förstått det rätt iaf, men det går jävligt segt, har laddat upp 25 bilder på en halv timme eller något?
men nu blev den fan klar, får se vad jag ska göra nu med dom (;

(5 min senare)
ojdå .. jag tankade upp mina bilder, kostade 29 kronor stod det, jag klickade ja och nu stod det
"Temakort och förstoringar i storlek 30x45 och 50x75, almanacka och fotoalbum levereras inom ca 7 vardagar. Trycksaker och klistermärken levereras inom ca 10 vardagar."

vilket jag inte beställt? vad fan gör jag med dom då? jag vill inte ha temakort eller jävla klistermärken?
man kanske kan skicka tillbaka det? men bruka ju kosta det med, ähfan vad jobbigt det blev nu.
om det är gratis är det ju skit samma :O stod ju faktiskt jag bara betala 29 kronor? så det måste vara gratis.
annars kommer "evil-malin" fram ...

vi får helt enkelt se om 7-10 dagar, kan ju bli fint med ett gratis fotoalbum? (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback