friday night.

vilken seg kväll det blev, är snuskigt trött nu .. har varit trött JÄMT i en veckas tid nu.
jag sov innan idag runt 16-18:00 .. somnar alltid direkt när jag kommer hem efter skolan och vakna aldrig upp pigg.
jag är inte sjuk, det blir jag typ aldrig (peppar peppar ta i trä) men såna här veckor har jag ofta om året.
tre veckor DÖDSTRÖTT, kommer lite då&då .. och sen 49 veckor AS PIGGGG!!

är fortfarande lite besviken på att jocke&elin inte kunde komma, .. inte deras fel utan snön!
men nästa helg sikta dom nu på iaf, bara 7 dagar dit, men jag ha faktiskt inte sätt dom sen Tosia i Juli.
Ja jag saknade han aldrig när han bodde här, aldrig .. men nu 10 timmars körning bort så behöver jag retas.
vi retas alltid och jag gillar det, det få mig på bra humör!

imorgon är jag super sugen på att baka bullar, eller nu är jag sugen, kanske inte imorgon .. men imorgon vill jag göra det iaf (; ta ju sån jävla tid bara, det som är segt, när skiten ska gäsa, ta ju inte tid i ugnen, 15 min typ sen hets-äta! - nejfan bullar ska jag göra, ska hinna med en fika med sofia och sen får vi se (:

godnatt, jag ska sova som en gris under mitt täcke och höra hur regnet öser ner
(kommer väl säkert inte somna för det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback