figgepigge!

nu kommer en tråkig lista, jag ska börja plugga men måste tagga först, så denna få göra ett tappert försök till en taggning.

Vad heter ni? malin & fredrik.
När träffades ni första gången? vet inte, typ 2004 nån gång.
Hur länge har ni varit tillsammans? säg detta, 4-5 år kanske.
Är ni förlovade? nejfasen.
Bor ni ihop? icke
Har ni barn? nej tack och lov :P
Har båda körkort? aoohmen.
Isåfall, vem kör bäst? vem tror ni? ja såklart (:
Kommer du ihåg er första kyss? han säger det var en gång, jag säger det var en annan gång.
Vem sa "Jag älskar dig" först? ingen aning
Vem är äldst? freeeeeeeedd.

Vem fyller först på året? I DO!
Vem är längst? figgggee (; (jag har alltid nya smeknamn till honom)
Vem sjunger bäst? jagjagjag
Håller ni i handen på stan? nej, bli svettigt :P
Kände ni varann innan ni blev ihop? såklart.
Vad har ni gemensamt? typ ingenting, haha!
Blev du kär vid första ögonkastet? han började prata, jag hade typ sätt han nån gång, så nej :P
Har ni någon speciell låt? kan jag nog inte påstå.
Har ni stora framtidsplaner? inga stora, men vi ska till kalmar nästa helg (; haha
Har ni varit utomlands tillammans? jap!
Vilket är ert bästa minne? GREEEEKLAND!
Vem lagar bäst mat? får nog säga mig själv på den alltså.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? olika, nåt kul, ibland tråkigt :P
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? jo om man inte ha brottom sådär och se varandra lite snabbt.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej, 3 km typ.
Blir du lätt svartsjuk? beror väl på, fredrik kan man inte jämt lita på tyvärr, men jag tänker mer, "gör han nånting DÅLIGT så är det tack och hej (: "
Brukar ni bråka? nej inte nu längre, tjaffsa om små saker ... men bruka sluta med att vi slåss (:
Ringer eller SMS:ar ni mest? sms
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? HAHAHAHAHAH! nej skojar, jag vet han läser så jag måste driva med lillen, men han har väl sexiga lår ;) hehehehe! nej men okej ... hans axlar är mysiga att sova på (: och mage.
Brukar någon av er prata i sömnen? han gör ibland


DET VAR ALLT!
nu ni häxor, nu kommer jag!

Kommentarer
Postat av: anna

hej :) nej, du kan ha flera familjer samtidigt. det är det som gör SI så bra. man får mail av flera stycken och så kan du bestämma om de ska ringa eller inte och så kan du jämföra och hålla på :) riktigt bra faktiskt!

2009-11-25 @ 21:01:53
URL: http://aupairanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback