farmor, min farmor!

stack upp till farmor och det är ALLTID lika kul att sticka upp till henne, för hon tror på precis vad som helst tidningen skrivet, VAD SOM HELST! hon är ju helt hysterisk nu om svininfluensa så det har vi gnällt om nu, hon ska ta vaccin och jag ska inte .. tillslut hade hon inga kommentarer och sa bara "äh du vågar inte ta den" (; ...
vi pratade om min andning, - då säger hon att jag ha skitigt som FAN i mitt rum! - FAST jag andas lättast i mitt rum (; .. tillslut märke hon att jag ha nässpray med mig och säger att det är därför jag inte kan andas, och att läkaren säger att nässpray är det värsta som finns. (fast det nyss var svinis) .. jag kommer alltså dö av nässpray får hon också ut i någon mening (; sen ...

farmor: VETDU? det är giftigt att dricka grönt te nu har jag läst.
jag: jaså? och nu dricker du inte det då (;
farmor: nej? klart jag inte gör.
jag: du ska inte tror på allt du läser! du har ju drickit grönt te i hundra år utan att dö?
farmor: ja MEN NU!
jag: vad ha ändrats i teet? .. inget svara hon då (;

även så att ALLA som ha svinis kommer dö, precis alla!
hon tror inte på att några har haft influensan och sedan överlever,  ICKE... så nej sverige, det är slutet för oss!

sen kom vi in på att pappa är lat och jobbig osv, .. VA? GILLAR DU INTE PAPPA?! jag gillar pappa och mamma jätte mycket, jag svara jaja men han är lata (man kan inte säga för mycket om hennes son)
LAT? HAN ELDA JU VARJE DAG I UGNEN! .. hahahahaha!

men jag gillar henne ändå (; hon stoppade t.e.x in mjölet i kylen, jag sa till henne att du vet du stoppade in mjölet i kylen? .. hon svara generat, gjorde jag det? ja du ser, jag är fan dum i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback