arg!

jag blir så trött på detta vädret, det är så tråkigt att jag kan gråta!
jag har inte sätt sol sen vi hade svenska nationella muntliga, när fan hade jag det?
9 november .... och innan dess var det inte så nära inpå heller!

det regnar när man vaknar, det regna när man gå och lägger sig.
varför bor vi här? jag bli sjukt deppig av detta JÄVLA VÄDRET och denna satans jävla månaden.
jag hatar november, vem fan i helvetet kom på november och mars, ja mars ska vi inte ens tala om!

oktober till mars skulle jag lika väl kunna gräva min grav, gå i ide, stoppa in björnmossa i röven och sova!
(det är väl så isbjörnarna gör) ...

det finns ingen ljuspunkt, snart är det jul det ska bli mysigt .. men vi ha fan aldrig haft en snöig jul?
inte så länge jag minns iaf, hur kul är det med 10 plus och regn på julafton varje år?

jag ber om att april ska komma snabbt, väldigt snabbt! då njuter man ..
första varmen, första soldagarna, första dagen utan en stor jävla täck-jacka!
jag är inget fan av vintern, inte hösten heller ... hösten är nästan värst .. tror jag, då blir det liksom bara värre och värre, mörkare och mörkare, det blir ju förfan redan mörkt runt 3-4, KUL? nej inte ett skit, efter nyår gå det mer bara framåt även om de första månaderna är sega som fan.

jag orka inte heller göra nånting, man bli ju bara slöare, när man trott man blivit SLÖAST så blir man ännu SLÖARE, helt insane! - helt seriöst tror jag att jag kan hamna i någon mild depression, varje dag då det är trist väder hatar jag ALLA som prata med mig, stör mig på alla som ens vill nånting, vill bara ligga i min säng och dö, ungefär så känns det ... mitt motto har alltid annars varit, HELL YEAAAAAAAAAH lev livet, fan ta vara på tiden osv!
men jag orka verkligen inte ... jag behöver sol!

Nej fy satan för detta, jag behöver en SOLIG RESA i januari, bjud mig nån!
behöver min sommar nunununununununununu!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: WIKTOROZ.COM

Mysig blgog! :D

2009-11-26 @ 20:14:32
URL: http://wiktoroz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback