2012.

och idag förändrades världen.
jag hade en film att betala på 90 kronor från cdon.
jag ta en 50lapp, en 20lapp och 20 en kronor, lägger detta på bordet till tjockis som betala det åt mig på internet.
vet ni vad han svara när han se det bara är en 50/20lapp där? ... äh du kan behålla det, jag kan bjuda på denna.
jag blev SJUKT förvånad, aldrig att det har hänt, bruka mer låta sådär om jag inte hade en 5a extra, om det kosta 100 och jag har 90 så säger jag du kan få det sen då bruka det låta (jajajaj och så är det en 10 nästa gång och nästa gång, bli ju flera hundra till slut)

men jag tog mina pengar och åkte och fikade med sofia, njöt av att inte vara super fattig!
satt på andra våningen i 2-3 timmar och pratade utav bara fan, det behövdes.

ikväll ska jag på bio, ska se den här 2012?
undergångs filmer är inte min grej egentligen, men jag gillar the day after tomorrow så vi får väl se. (samma skapare också) .. hörde det skulle komma en ny med Bruce Willis som jag vill se, han bruka ju alltid rädda världen men i denna skulle allt dö ut typ, krigsfilm om jag ha rätt för mig (: men iaf, 2012 sägs vara årets film, och jag har inte varit på bio sen änglar och demoner i våras, BIO POPCORN! !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback