1advent och fotboll!

Julmarknad idag och första advent, hittade mig ett par munkar och en helt okej god räkmacka från contan.
fick dock tre räckor som nästintill fortfarande hade skal på sig ;s men nåväl!
sen började det regna och var 7 plus också, svensk jul det (:

haha satt ett par två riktigt fula killar nån meter bort på contan, haha!
det går inte att förklara, riktigt störiga, blängde nåt så fruktansvärt, men vem är inte jag och blänger tillbaka för livet då? dock led jag lite med dom, dom var ju 90or och hänger kvar här i ronneby bland massa småbrudar? haha!
jaja jag ha kompisar som är 90or och sitter här, men så ser inte mitt liv ut iaf ... skulle aldrig tillåta mig själv fastna här

El Clasico idag, Barcelona - Real Madrid, jag var super taggad. - första mötet.
men det såg inte barcelona spelarna ut att vara, Real täckte precis allting, barca fick inte en enda fri yta, dom var slöa och mötte inte, var allmänt egoistiska, var bara så synd för i 55 minuten kom Zlatan in och gör mål nästan direkt, riktigt snyggt mål men real var värda ett mål, dom var värda en 1-1 "seger" eller nåt ..
men ja fotbollen är inte rättvis och domaren var väldigt givmild med sina röda och gula kort!
linjedomaren dömde offside hela satans tiden att jag tillslut började bli arg, många gånger var det inte offside!
men det var en slapp match .. men den dög för en söndags kväll .. Messi skulle dock fått göra ett mål
och en liten klapp til Puyol som rensade allt (han är alltid sen i alla möten men lyckas alltid rensa bort allt)
sen vann liverpool och chelsea också, FAN med .. united vann igår mot Portsmouth med 4-1, målen gjorde Giggs och Rooney gjorde 3 (:

tack&hej imorgon är det sovmorgon <3

jävligt synd vi börjar 5 i 10 bara, måste nämligen ta 9 bussen ... eller förrestern vi ska ju glo på film, då kan jag nog bli lite sen, ja vi kör på halv tio bussen och dra till med ... vadå? tandläkaren? Jap, jag blir bara 5 minuter sen men Martina är inte att leka med nu när hon är gravid också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback