united match!

8december.

sovmorgon till halv 10, för min del iaf!
och så fick jag skjuts till skolan så kunde sova lite extra länge (;
kunde dock skitigt i hela dagen, den var helt händelselös.

har riktigt ont i tummen med, råkade dra av halva sidan av naglen enda ner till nagelbandet "/ dunkar och trycker som fan där nu, men imorgon är det nog bra med det!

united spela ikväll, 20:45 på 6an börja den, CL match .. dom är redan vidare men måste ses iaf!


ska börja plugga på naturkunskapen nu ... urrhhc.
men jaja ett prov kvar, en enda sak, det måste jag fan fixa fint! TAGGA TILL.

ska baka mina första lussebullar nånsin i veckan btw, kan bli spännande! ska vara lite saffran i också, gillar inte det alldeles för mycket.

sen är less på datorer, figgpigg har haft sin dator i typ ett halvår och hela grafikkortet gick åt helvete, hur kan det hända? ändås SKA den datorn vara bra? ... hoppas den blir lagad snart, för jag ska spela the sims!
säkert därför den kraschade, (HAHAHA DET ÄR MITT FEL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback