SPORT KANALER!

igårkväll bjöd fredrik mig på taccos, färdigt och bra när jag kom! det var fint.
en kladdkaka hade han också gjort, men vi behöver inte säga att han failade på den (; haha!
tanken var ju god åtminstone (: men vem fan häller i sådär mycket salt i en kladdkaka :'(
hyrde Ice age 3, den var inte jätte bra.

såg att svante min lärare gick vidare till finalen i dansbans-kampen.
har aldrig hört dom spela, så tänkte se om jag hitta nån klipp sen.

idag har jag letat julklappar, hittade till farmor!
sen blev jag så kinkig på alla dessa tv-apparater, vi har en med alltså många kanaler, där satt mamma och tjockis, sen ha mamma och dom en i sitt rum, för den boxen lagga ihjäl i mitt rum, med 1,2,4 kanaler liksom.
den funkade inte heller idag, jag blev arg så tjockis ringde Viasat och beställde alla kanaler till mig (a)
på onsdag kommer det en kille som sätter in fotbolls kanaler till mig (; LIIKE!

3 månader får man alla, sen kan man välja om man vill ha sport, underhållning, barn, film osv.
179 för sport och underhållning, 199 för sport, underhållning och barn.
fundera på den andra, 20 spänn mer .. men ja vad ska jag med barn kanaler till? JOOO för mtv ligger på den (;
vi får se om 3 månader, men åh vad jag saknar kanaler, haha!

nu är det kalas, om 10 minuter kommer alla, jag springer runt i joggingbyxor, men när klädde man på sig super fint för farmor och mormor?(; BULLALAARRRR HERE I COME!
ska väl hjälpa mamma nu, tjingeling (:

och just det, jag sover i typ 2 minus varje natt .. jag har elemäntet på 25?!!!
nu kom vi på att den inte funkar :'D gytt, så in med ett extra, nu ska jag sova i minst 18! (:

och så märkte jag precis att mamma ha dukat till mig vid "barnens" bord (; bredvid Viggo och wille.
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!! precis där jag ville sitta, med snor (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback