spa och thaimat.

spa-dag!
det var välbehövligt kan jag lova.
behanlding tog jag också, noppa ögonbryn, färgning, lite "tinning-massage" och sådär (;
jag hade ju presentkort sen jag fyllde 18 av pojkmin, så ett år senare drog vi dit (;
var jävligt kallt att springa ut till tunnorna som stod ute, men mys som fan att sitta i all den varmen och se all snö.

prövade den nya thai resturangen, jag läste att svenska inte klara av thai mat, alltså den RIKTIGA thai maten.
jag tror inte många käkat thai mat faktiskt, även om man äter det här, för det är absolut inte samma sak, thai resturangerna är mer som kina resturang, men jag tog iaf den RIKTIGT starka maten, jag vill ha starkt så satiken, skulle vara vitlök, chilli, thailändskt basilliska osvosv, .. tror ni det var starkt eller? ICKE.
inte såg jag någon vitlök heller för den delen och knappast någon chili? "/ - ja i dont know! men det var gott åtminstone, men inget slår gatuköken i thailand, det är bäst .. man ska inte äta på resturanger i thailand, utan i gatuköken, RIKTIG mat och fybövlen så gott!

köpt sara's present nu också, som fyller år om exakt 1 timme och 58 minuter.

imorgon ska jag julstäda, träffa sofia, lämna present hos sara och upp till fluff.
och just det, slå in presenter (:
MEN nu kör vi en sånhär kul sammanfattning!


Sammanfattning år 2009!

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
tog körkort, fyllde 18, åkte till grekland med min karl, osssv.

2. höll du några av dina nyårslöften?
tror inte ens jag hade några.

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

4. dog någon som stod dig nära?
nej

5. vilka länder besökte du?
Grekland

6. är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
många resor, en bra student, bra slutbetyg, ett sommarjobb

7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
20 augusti - grekland!

8. vad är det bästa som hänt dig år 2009?
körkortet, grekland OCH jag började sista året (;

9. största misstaget?
sökte sommarjobb försent.

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
inte mer än vad som är vanligt för mig.

11. bästa köpet?
oj, grekland resan, hehehehe!

12. vad spenderade du mest pengar på?
bussresor och mat

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
inte speciellt, körkortet får det nog blir där.

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
äh.

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare, fast tröttare

16. vad önskar du att du gjort mer?
åkt land och rike runt!

17. vad önskar du att du gjort mindre?
suttit vid datorn.

18. hur tillbringade du julen?
först hos farmor med hela släkten, sen hem med farmor och fira jul hemma, med svensson svensson och stort julbord.

19. blev du kär i år?
nej inte år, det blev jag för längesedan.

20. hur många one night stands?
0

21. favoritprogram på tv?
allt! men svenska hollywood fruar satte ju pricken över i:et

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hatar nog ingen

23. bästa boken du läste i år?
uuurh

24. största musikaliska upptäckten?
ja säg det, erik idol antar jag?

25. något du önskade dig och fick?
jag  vet inte, börja tappa stinget om detta testet.

26. något du önskade dig men inte fick?
vafan? ja en resa jorden runt.

27. årets bästa film?
inte sätt många nya filmer iår, änglar och demoner kanske.

28. vad gjorde du på din födelsedag 2009?
hemma, åt ute med fredrik och familj, jag fyllde självklart år en måndag, då kina är stängt "/

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
kina hade öppet på måndagen? jag fick sommarjobb, STENRIK och åkt till thailand.

30. hur skulle du beskriva din stil år 2009?
mysig.

31. vad fick dig att må bra?
varmen i sommar.

32. vilken kändis var du mest sugen på?
han som dansar i step up (;

33. vem saknade du?
ingen alls, hade väl alla jag behövde kanske? en samojed skulle inte skadat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback