sara 18 och ingen jocke!

min lilla vän fyller 18 och det ska firas, iaf på fredag!

dagen har bestått av en fika med sofia, skitsnack som fan (det bruka bli så), sen hem för att äta.
ser hur det snöa på som fan utanför, det blir storm och öser ner typ 8 cm på en halvtimme eller nåt.
jag ska ut och köra till fluff, ligger nog i 30 hela vägen in, (nu kommer bara ronneby-bor förstår)
ni vet backen ner? om man kommer mot snäck, från typ espedalen?...
där är det ju en backe ner och sen rött? ni vet vart jag är eller? (;

here we go anyway!
- jag har en traktor framför mig, en sån traktor med två pinnar rakt ut?, han ska köra ut, men då slår det om mot gult och han tvärstanna, iaf försöker, istället glider han som faaaaan, in i rödlyset och lyktstolpar och fan vet allt.
kommer inte därifrån för det är så jävla halt och hjulen bara spinner och spinner.
och där bakom stå jag, kan inte köra, kommer massa trafik osv och killen i traktorn blir väl super nervös, för han börja typ hoppa inne i traktorn och riva av sig håret, så istället river han hela lyktstolpen, haha! och sen kör vidare, gooood for me!

Isbana påväg hem, bilen sladdrade åt alla möjliga jävla håll, sjukt läskigt att inte ha någon kontroll sådär.

och jocke kommer inte hem till julafton
, han kör runt 4 från norge på julafton och är hemma på natten.
så på juldagen är han ju här åtminstone, men vafan han har alltid varit hos farmor och sådär, men inte iår.
och KUL att sitta i en bil på julafton, men visst, bättre än att jobba? som typ sjukhus ;s
och jag antar att vissa traditioner ska brytas ibland, men fuuuuck norge för att han inte fick ledigt från sitt jobb imorgon!

 


Kommentarer
Postat av: a

asså ja, du måste ha 200 timmar och uppåt. men har du knatat ihop 190 timmar så lägger du ju bara på några timmar någonstans. värdfamiljerna vill ju helst ha en au pair med så mycket timmar som möjligt.. :)

2009-12-23 @ 00:28:57
URL: http://aupairanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback