santa klas!

där är min julklapp. - Santa klas borde han heta för den delen!

1. Fjärrkontroll till min Canon
2. Barack Obamas egna bok.
3. lite mynt (vilket jag ändås få av farmor)
4. UV filter, Hoya skylight 1B HMC 52 MM
5. Cover all mix penna, den i mitten ska jag la försöka få tag på.


billig jul för mina föräldrar, kalaset blir väl knappast mer än 500 kronor, ja uv filter och fjärrkontroll är sjukt billigt så det är man för snål för att köpa för att det väl är så billigt, haha!

får önska mig nåt vettigt till min födelsedag nästa månad istället (; EN RESA?

kommit på mammas och tjockis julklapp också, mamma ha ju ont precis överallt så varför inte en spikmatta, lär väl funka perfekt till hennes sjukdom också, tjockis får den för att mamma får den!
sen har jag bara farmor och fiigggggiiiiyyy.
blir knepigt, men jag är kung så det ska väl fixa sig ;P

3 december, MOT duschen!
lördag blir det kalmar, thai maten here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback