namnsdag, födelsedag och nobelldagen.

mitt internet är riktigt långsam idag!

jag sov iaf till 10 tiden, hade fortfarande lite huvudvärk.
gick till konsum, köpte tårta, gick hem, slog in presenter och sen pluggade jag 2 timmar ungefär.
men jag behöver plugga MYCKET MER, men tog en paus för en stund sen!

fick raggsockar när mamma kom hem, ska väl äta äcklig spagetti snart igen ..
är så sjukt trött på mat, jag ska gifta mig med en kock! eller anställa en ...
vi får se hur jag gör.

tårtedags snart, men ska plugga minst 2 timmar till ikväll!
imorgon är det studentfest .. just nu är jag inte sugen på det, jävla huvudvärk!
men imorgon är det kanske bättre? vi får hoppas på det!

just det, imorgon är det HELG, idag är det exakt två veckor kvar till julafton.
om 3 dagar är det 3 advent, FY HELVETE VAD TIDEN GÅ FOOOORT OCH JAG ÄLSKAR DET!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback