MÅSTE SOVA SNART!

somnade super sent inatt också, eller idag, somnade runt 07:00, kul! (:
vaknade igen runt 10 för tjockis höll på med massa på övervårningen, blev super glad när han åkte och jag kunde somna om till halv1, då hade jag ungefär 20 minuter på mig att fixa mig för att sofia ska hämta upp mig och sara på en fika ... sofia stiger upp sådär 07:50 varje morgon och är då pigg, kan ni fatta detta?
men nu börja jag snart bli galen, inte sovit på nätterna sen nårra dar innan julafton, somnar allllltid runt 6 på morgonen fast jag ligger i sängen från kl 00:00 typ, jag fattar ingenting :'/

vi åkte tyvärr inte ut till hennes far idag, så fick blir fika ett par timmar på JH, fick vänta 40 minuter på en jävla grillad bauguett, men jaja!

nu har jag ansökt rejält, fått mina inloggningsuppgifter och ska börja nu, allt stå på engelska, jag fattar inte jätte mycket eftersom dom krångla med allt och självklart vägra min dator att öppna upp vissar filer, sjukt surt!
men det ordna sig säkert detdär, det måste de ju (:


Kommentarer
Postat av: Klasson

Gilla din kommentar på kissis blogg. Gillar din stajl och "jaa, canon för hela slanten". Så fucking beautiful.

2009-12-28 @ 23:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback