loiiuuha

snuskigt ont i ryggen idag!
och mailet jag väntade på kom och jag kunde börja fixa med min inloggning, inte HELT fel det där (:

vill egentligen bara skriva allt så snabbt som möjligt, men kan ju inte sitta vid en dator och uggla hela kvällen heller (; fredrik kommer hit lite senare ikväll, det är inget bra på tv!!!! ööh.

OCH nyårsplanerna kan ändras, kanske inte bli Derry, jag är inte super sugen på det heller.
hade han inte bott i irak så hade det varit fint men nu bor han ju långt åtfan iväg och ute i ingenstans.

om 3 minuter ska jag sätta mig i min kalla bil och köra till anton, och han äter kina mat nu så ska försöka sno åt mig allt som blir över, HEHEHE!!! (;

29 december, två och en halv dag tills det fina året börja!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Vad är ditt favoritplagg? =)

kramar!

2009-12-30 @ 16:16:29
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback