like it?

håller på med min design .. i like it so far!
(har använt 34 lager, varje skvätt hade ett varsit, ååååh segt att hålla reda på varje eftersom jag inte orka namna dom)
men ja vad tycks? nu får den vara såhär, för nu orka jag inte mera .. haha (blev väldigt galen i brunt)
kändes dock lite för töntigt? MEN det kan ju ordnas när jag nu vill de (;
behöver duscha ;P och nu är snön slask, KUL!

imorgon ska jag besöka sjukhuset, kör kl 8, ska vara klara där 13:00 om dom inte är sega!
så orka ingen skola imorgon, lär inte vara istan förens 2-halv3 sen iaf.
ingen sovmorgon för min del heller, eller en liten ifs ... men jaja!  det är snart lov (:

"psssssst, imorgon kommer kanalerna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback