jullov och snyggsara!

JULLOV!
det var bara spex, som jag inte klassar som spex, sen slutade vi.

jag och sara åkte ut till en bäck där vi skulle fota, även om inte min kamera ville sammarbeta riktigt så är jag nöjd, ni får smakprov nedanför, men inte av dom jag ska använda, ni får dom halv bra bilderna!
fotade vinter idag för mitt projektarbete, passade bra nu när snön kom (:
216 bilder blev det, och nu kan jag inte välja ut vilka jag vill ha, såklart!
men jag kom på att sara ska vara på alla mina 10 bilder, vi ska istället bara ha olika teman (:
vinter är avklarat, sen rock, sommar, 50 tal, djur osvosv.

sofia ska också vara med på ett par, hon är inte lika taggad .. men nårra åtminstone (;
sara blev iaf super snygg men min dator är inte så duktig på photoshop så kan inte pilla allt för livet.
kommer bara lagga då "/ - fredriks dator ska rädda mig!

hyrt inglorious bastard till ikväll, ska göra våfflor, igen!
slå på fredrik och sen får vi se ...


och Natti blir det nog inte den 25, eftersom det inte är på natti utan på ron, vilket suger.
180 spänn för det, då spara jag hellre dom och gå på båda studentfesterna i januari istället (:

en söt sigge här under.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback