juljuljul.

haft en fin jul?
oftast känner jag mest att man längtar och längtar till julafton och det ska bli så mysigt sååå.
men nu när klockan snart är 10 varenda julafton kväll undra jag egentligen vafan jag längtade till?

sov inte ett skit inatt, somnade lite vid 9 imorsse, åkte till farmor runt tolv.
där hela tjocka släkten var, åt mat, öppnade presenter, åt en jävla massa knäck och såg 20 minuter av kalle anka, det är ju dom enda minutrarna som är kul.
jocke ringde och sa han inte kunde komma, han var i skövde och åker hem imorgonbitti istället.

vi åkte hem runt halv 4 tiden med farmor, åt en jävla massa godis, åt julbord igen, öppnade presenter, VÄNTADE på svensson svensson, för det kan jag säga är det BÄSTA, DET FINASTE OCH DET UNDERBARASTE på hela julafton!
jag kan varenda replik och jag skratta i varje mening!

vad fick jag? - jo, 1500 kronor, uv filter till kameran (som vägra att passa), Big bang theory säsong 1, jessica simpsons nya parfym plus tvål och body lotion till det, choklad, 3trosor, 300 på HM (jag som inte gilla HM) men dom har ju hårfärg där (; mjukisar, strumpor, långkallsonger, jätte fina armband jag pekat på för länge sen på Gina tricot, guiness rekordbok - Ja det var det, det! - ska bara försöka få ihop det där jävla UV filtret, förstår inte riktigt problemet :s

Jahap, imorgon kommer då kanske jocke, man vet aldrig, sen ska vi till mormor vid 3, sen ska sara ha fest vid 6, jag kommer nog dit lite senare .. och sen får vi la se vad som händer!

och förhoppningsvis är ju detta min sista jul hemma i sverige på länge! (: det är mitt nyårslöfte!

jag: du är så sjukt fet, det är du.
pappa: jag? jag är väl inte fet? är jag det mor?
farmor: fet ja? det är farligt att se ut sådär ...

pappa: det var ett äckligt kaffe du bjöd på.
farmor: tycker du verkligen det?
pappa: a det tycker jag ....
farmor: varför då? alla andra tycker det är gott.
jag: han retas bara, säg att han är tjock, det gör jag jämt!

(när vi är hemma hos oss bjuder tjockis "pappa" på kaffe)

pappa: du vill inte ha lite mer kaffe?
farmor: nejtack, det var inte så gott iaf (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback