JÄVLA FITT VIASAT KÄRRING

upp vid halv 8, det var inte roligt kan jag lova er!
in till röntgen var där vid halv 9 typ, kom nästan in direkt och att röntga sig tog max 5 minuter.
sen var det klart? nästa tid var inte förens halv elva? jag hade kunnat sova till 9 ju "/
men vi fick äta frukost och snacka skit, (mamma var med mig) det är bäst så, haha!

fick hoppa in i en jävla bur, andas igenom en sån dykar utrustning med klämma för näsan.
satt i denna jävla buren i typ 45 minuter och andades olika saker, och helt plötsligt kommer ingen luft
och hon ber mig andas ut? hur ska jag kunna andas ut när jag inte ha andats in ännu?
hon var stört löjlig iaf, men få svaren om 2-3 veckor (;

köpte ett par julklappar i karlskrona också, iaf till fredrik, pekade ut lite vad mamma kunde köpa också (a)

nu är jag iaf hemma, trött som en gris .. fick ta astma medicin efter typ 30 minuter också, blev bara skakig och trött.
ska åka hem till sara ikväll, tror jag? se en film eller något bara (:

och nu kom Viasat HD boxen, men åh jag blir GALEN!
jag koppla in och dom ber mig ringa Viasat för att Registera kortet, jag gör det .. och hon ber mig slå in ID numret och Parabolnumret 5 gånger var? slå in ditt id nummer, jag slå in id numret, hon säger, slå in ditt id nummer och så håller det på (ja det var en telefonsvarare) HON ÄR JU HELT KÖRD I HUVUDET?!
det är ju rätt för i helvete!
- fet jävla smäll ska kärringajävlen har, får väl ringa in till dom RIKTIGA människorna!

(nu försöker tjockis, han trycker nog snart sönder telefonen, åååh det kan bli kul dethär)


den kom iaf, nu ska den funka också!



den är ju bra mycket mindre än min förra, ja den var svart, det är dammet som är grått (;



Update: "pga av teckniska fel kan du nu inte registera ditt abonemang hos viasat, vi beräkna att ha fixat problemet ikväll"
JAG ville se fotboll 17:30, fasen occckså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback