jävla datorer!

DET SNÖAR OCH DET LÄGGER SIG!!!

nu behöver jag verkligen lov!
detta är 5 tisdagen irad jag försover mig, men min klocka ringer inte på tisdagar?
jag ändra ingenting på larmet, den är inställd att ringa ALLA DAGAR, men på tisdagar vägra den?
skit samma, kom bara 20 minuter sent denna gången, inte fy skam!

vi var nästan klara med filmen jag, jakob och jesper när allt hänger sig, (självklart var det jag som satt där)
idioterna hade inte sparat på HELA dagen, typ 2 timmars jobb var borta ... jag kom på att skolan autospara så vi fick upp det igen, det laggade säkert 4-5 gånger till, men oj vad vi sparade efter det iaf (:

sket i svanntes lektion, han kommer bara prata om sitt liv i dansbandskampen, super roligt för honom (:
men jag lyssna ogärna på det, när man kan slappa istället (;

två dar kvar i skolan, ge mig lov för i helvete, SNABBT!
men imorgon kommer alla kanaler (a) skööööönt.

och det är så jääääävla kallt i mitt rum, jag har elementet på högsta, det är 27 grader.
det blåser kall luft på mig, som om jag ha fönstret öppet .. det är typ 15 grader här inne.
extra elementet vill sig inte heller fungera riktigt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback