hospital here i come.

jaha så var det kväll igen!
onsdag imorgon och så har halva veckan gått, två dar nämre jullovet!

kör imorgon kl 8 till sjukhuset, vi har ingen bestämt tid "ibörjan" eftersom det är drop in på röntgen.
men eftersom jag ha tid till en andning-speciallist vid elva tiden så tänkte vi vänta hela dagen på röntgen så man slipper åka till karlskrona så jävla ofta, det var visst en jävla väntetid också (hur det nu kan vara det på dropin)
stod att denna jävla andningsgrej kunde ta upp emot 2 TIMMAR?! kan ni förstår det.
ska jag andas hårt och mycket i två timmar kommer jag svimma!
men jag hoppas dom hitta något iaf .. vore bra, undra om man kan be dom röntga magen samtdigt?

efter det ska jag och sara iaf handla de sista julklapparna, fredrik ska väl få sig en till!
har en till han, en till farmor, en till mamma och tjockis.
undra om jocke ska få någon? .. aja vi får se!
sen fyller sara 18 den typ 22? och fan vad fattigt det blev.

och just det, snön töar bort, det är nu plus och regna lite här och var.
kul väder när det blir slask, fyfan!

mot one tree hill och sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback