Hej&hå, 25dec.

sidär, redan den 25 december.
6 dagar till 2010! - som kommer bli ett sjukt bra år, tror jag och hoppas på åtminstone!
jag ha planerat två nyårslöften redan, ska försöka ha 3 .. yeahyeah!

jocke är nu i växjö, lite kortare, haha! så om typ en timme är han hemma iaf!
klockan 3 ska vi nog till farmor, om jag ska med .. fårse, men ah jo kanske det.

ikväll har sara fest, hon fyllde ju 18 i tisdags, måste slå in den jävla presenten också!
ikväll ska dom väl ut men jag vägra som sagt betala den HÖGA siffran för en fest, haha!
när det ändås kommer ett par i januari och nyår för den delen också (:

ska sätta in mina pengar på banken och om 6 dagar kommer studiebidraget, då har jag 4500 och är uppe i hela au pair skiten, det är la fint! - och timmarna har jag fixat så nu är det bara att ansöka, men måste säga jag är rädd .. vet inte alls varför, jag dra ut på att ansöka så länge som möjligt och jag förstår seriöst inte varför?
jag vill åka, mer än gärna så? ja äh, jag är knepig, det är jag (;

nej mina vänner, nu skall det nog åkas till mormor, ska först göra en överrenskommelse om att inte stanna mer än en timme, ICKE! - min mormor är noll rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback