3 advent btw!

titta där! nu blir det mörkt när man vaknar, kallt, regn, snöblandat regn osv.
vill åka utomlands nu direkt, fly till thailand igen, åh jag saknar thailand!
eller Karibien, & australien börja väl få varmt nu?


om jag hade varit stenrik hade jag tagit med mig varenda kotte som jag vill ha med någonstans.
vi åker den 27 tycker jag, skiter i nyår! och stanna tills den 15 Januari.
så missa vi bara 3-4 dagar i skolan, SÅ GÖR VI (;

ja om det ändås gick!



tjockis är konstig nu, iaf denna vecka ...
jag skulle ge han 220 kr idag för Oth boxen jag köpte för nån vecka sen, på Cdon.
jag ge han lappen och pengarna och han säger, nej ta du dom pengarna.
han beställde Viasat box till mig med alla kanaler.
när jag sa jag har svin kallt i mitt rum kom han in med extra element direkt.
erbjudit sig att ta en annan bil om jag vill ha den nya, frågat vilka kanaler jag vill titta på.
han ville ha Kina mat för att jag sa det i fredags fast han inte tycker så mycket om det.
undra vad som är på gång, detta bruka hända ibland .. men sen blir han som vanligt igen.
vi får se, man kanske ska ser glad ut?
men man orka inte hoppas på för mycket ...
det kommer nog inte hålla.

vill inte ha pengar heller för den delen, vill kunna prata.
ibland är det bara försent helt enkelt


3 Advent btw, imorgon kan vi säga, "Ja nästa vecka är det julafton"
granen stå där ute och vänta på att tas in, den 23 ska den kläs!
vi går in på sista veckan nu. imorgon kan jag ta 8 bussen! det är nice.
två doktor besök på onsdag, sen kan Julen komma.
ÅH SOM JAG LÄNGTAR NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback