december.

december klingar kallt.
men det är helt okej varmt i blekinge idag, och grått!

jag försov mig till kvart över 8, bussen går 8:24 typ, men jag hann .. sprang som en idiot.
när jag kom vid 9 till lektionen skakade min lärare på huvudet "denna tisdagen också malin?" (;
MEEEN där vann jag, visst jag försov mig sist också, men då var faktiskt inte läraren där så jomen jag vann!

imorgon börja jag ett, sovmorgon! - även om jag hade sovmorgon i måndags och nästan idag då (a)
torsdag är jag ledig sen är det seg dag på fredag, men det ska jag väl klara av!

i helgen ska jag nog till kalmar, träffa linn, slå på fredrik, julbaka kanske sen får vi se.
nästa helg är det första student festen, det kan väl bli nåt! troligtvis inte, men det är rocktema och det gillas.

/ mot duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback