DÅRE!

gamla jävla människor, varför i helvetet har dom körkort?
jag kör på huvudleden (den stora vägen, där ALLA ANDRA ska vänta på mig)
framför mig kommer en annan bil, alltså får jag möte (vi ta detta jävligt enkelt för dom som inte kan huvudleder) (;
till höger ska en 178 åring ut, han stå still, jag ANTAR han ser oss båda två köra på HUVUDLEDEN!
när jag har typ 1 meter till honom kvar och den andra bilen har säkert en halv meter kvar.
alltså 1½ meter tills VI MÖTS, då kör denna 178 åringen RAKT ut i vägen, jag får tvärstanna och slira ut till höger.
den andra bilen flög för livet på bromsen och han den jävla dåren på 178 år kör så sött vidare!
trodde mitt hjärta var i egypten när jag körde vidare.

nu ska jag plugga som en idiot, ska snart köra tjockis till julfest, sen ska jag hämta mamma från spa 20 min där efter, blir inte mycket till pluggande .. hittade iaf present till mamma, ett blockljus med "tallrik" haha vad heter det? och sen massa doft-skit runt, blir nog fint det.
och så är det namnsdag för mig imorgon också, Malin - då bruka alltid mamma köpt nåt kul till mig, en aladdin ask, sist fick jag ju en björn borg väska, INTE ILLA, jag hoppas dock på godis iår,haha!

tjockis: 79 kronor? har du köpt allt detta för en födelsedag?
jag: äh, är ju ingenting.
tjockis: jag får fan aldrig nånting?
jag: du bruka väl få nötter runt jul?
tjockis: nötter (pusta ut) ?
jag: ja mer ska du väl fan inte ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback