år 2009 i bilder.

jag fyllde 18 i januari, lite mindre än två månader senare hade jag körkort!

jag såg johan glans, david batra, henrik schyffert med flera på big comedy.

jag såg Kalmar - Helsingborg och fick se den BÄSTA fotbollsspelaren i världen!
min dröm gick i uppfyllelse, Henrik Larsson nr17.

KU07 åkte till öland och filmade

jag och min pojkvänn åkte till Kreta i Grekland en vecka.

och jag saknar det varje dag.

jag och min hårige vän anton åkte till stockholm (dålig bild)

jag och mina två fina vänner åkte till Malmö och Greveholm.

jag och mina andra tre vänner badade och solade för livet tills vi var brända åtafan.

vi spelade in fler filmer, .. anton, jag och anna.

ännu en film, en krigsfilm - ja jag tog bilden (svårt att förstår för vissa)

jag fick träffa emma i stockholm igen. för 3 året irad.

jag och fredrik körde i min skrot bil till Göteborg/liseberg.

jag samlade på mig över 30 boxar (bild från i somras) jag är nu uppe i 46 boxar.

jag var allmänt lycklig för det var en fin sommar.

jag blev brunhårig och jag gillar det, ska nog fortsätta med det, och jag opererade bort mitt stora födelsemärke i ansiktet. (man ser tejpet vid näsan)



såhär njöt jag ungefär hela sommaren.

och nu räcker det nog, jag tog många bilder och många har jag lyckats radera.
nu ska jag sova för sista gången 2009!
ett nytt decennier kan börja .. jag är nöjd med 00talet.

(blev lite bilder, men det ta ju sån jävla tid att ladda upp om man inte kapa av halva i ps)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback