5 dar kvar till julafton!

så var det lördag, sista advent imorgon.

inatt har det kommit så jävla mycket snö, jag är inte super duktig på dm och cm.
men jag antar att det kan ligga åtminstone 1,5 dm, kanske t.o.m 2 dm? det låter väl ganska så rätt, iaf i mina öron.

tjockis har blivit påkörd av 204 (en buss) .. hela bakänden blev inbucklad och sönder.
men ja, ingen som kör buss, kan köra buss .. visst det var väl halt och sådär men vafan!
jaja pengar till oss (;


körde in till skolan, det var lan .. drog lite spel/filmer osv från fluff.
såg alla nörda sitta och svettas över sina feta datorer, DOM skulle sätt min (; det är grejer!
dom skulle se finalen i dansbandskampen ikväll, hade varit kul att se med dom .. det var ju en del folk.
men nej jag struntar nog i det.

man kanske ska se finalen? det lockar inte jätte mycket, jag ha aldrig tittat på det, men man borde kanske?
eftersom min lärare är med .. yeahyeahhhh..

och något Ron blir det inte för min del den 25, hade det varit på natti hade jag kunnat gå med på det, men ron lockar inte, inte 180 spänn heller, .. sen tror jag det kommer samma folk som det kommer en annan dag på natti och då kan man lika väl gå ut nu ikväll för bara 50 kronor.

Nyårsfest hos Derry väntar, och jag lägger pengarna på två studentfester i januari istället.
för 200 kronor får man två studentfester nämligen, och det är ju mer värt det (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback